vineri, 25 februarie 2011

Pentru printi si printese


Eram mica si ma uitam la telenovele pe canalele rusesti. Da, eram atat de mica incat prindeam doar Tvr 1 la televizor. Si vedeam acolo un baiat pupand o fata si toata lumea stramba din nas. El continua s-o pupe si la sfarsit ea era imbracata frumos si facea cu mana la oamenii buni ramasi, care nu strambau din nas.
Tot cand eram mica citeam “Povesti nemuritoare” si “Basme” de Petre Ispirescu. Era o anume Ileana si-un anume Print care avea neaparat nevoie de un cal alb ca sa reuseasca s-o pupe…pe Ileana.
Astea au fost primele idei despre printi si printese. Astea au fost primele ganduri catre iubire.
   Azi, la aproape 20 de ani {stiu ca am implinit abia 19, dar cei care ma cunosc stiu despre ce vorbescJ } mi s-au schimbat total toate conceptiile despre Ilene si printi.
    Cum ies din casa, fac cativa pasi, hop imi sare-un print in cale. Mai fac doi pasi, o Ileana “gratioasa” isi muta scoabele de colo colo prin fata mea. Ma gandesc: “ce dracu’ “?
Printii si printesele de azi nu au nicio legatura cu Petre al meu (Ispirescu, dhaa!!) si asta imi irita si ultimul neuronas care alearga zglobiu de colo colo prin creieras.
 Printul trebuie neaparat sa fie ditamai matahala, sau daca nu, e musai sa aiba o burta mare si slinoasa spanzurand din tricoul D&G incriptionat cu ceva stralucitor. Apropos, ati observat ca toti printii sunt ca niste stelute? J) sa nu uitam blugii pre-spalati. Dar chiar foarte pre-spalati, aia care-ti dau senzatia de dalmatian, cureaua cu schelet si ciocatele.
Trebuie sa mai aiba un cal, negru de aceasta data, care zboara pe langa tine fix in balta cu noroi. (idiotilor, nu-mi cumpar si eu masina? )
E musai sa fie afacerist (ma rog, traficant) sau sa vina din Italia. Ba omule, de ce Doamne apara-ma simti nevoia sa-ti etalezi portofelul si sa scoti sunete din-alea accentuate puternic italieneste? Parc-ai fi un porc in calduri!
Aa, referindu-ma la afaceristii de mai devreme? Imi dai voie sa ma pis pe afacerile tale? Sa faci chestii necurate nu inseamna sa fii inteligent si nici nu inseamna ca ai realizat ceva in viata. Inseamna pur si simplu ca esti un ignorant si ca ai ales calea cea mai usoara, in loc de sange in vene curgandu-ti lene. Eu inteleg ca-n tara asta de rahat verde nu poti reusi mai nimic, dar hai sa fim seriosi. Macar taci si nu mai da din gura de-an moaca.
 Vai, dar am uitat printesele. Alea de-si plimba stixurile si-si umfla buzele sa para mai dotate.  Trebuie sa aiba neaparat tocuri de un metru, colanti si bluze pana la jumatatea sanilor. Eu inteleg ca n-am, nu-s dotata si poate is invidioasa oleaca, dar chiar asa?
 Intotdeauna printii se combina cu printesele si traiesc fericiti pana cand ii rade printul un cap in gura printesei.

 Un lucru: e un subiect comun, toata lumea vorbeste despre astfel de personaje si poate ca post-ul asta a cam iesit din original si a abordat un subiect care nu stiu daca mai intereseaza pe cineva. Dar intelegeti-ma. Unde sa-mi vars frustrarea daca nu aici?

Un comentariu: