sâmbătă, 19 februarie 2011

Dor de vara



  Ahh, ce frig e! Imi suflu-n pumni si scot aburi pe gura. Foaaaarte interesant, stiu. In casa iarna, afara iarna, in suflet iarna. Peste tot e frig si inghetat. Fizic, ma doare spatele ca doar eu umblu-n geaca de toamna culmea, iarna. Psihic, mi-am racit si creierul si sufletul. Nu mai gandesc, nu mai simt, cred ca in curand nici n-am sa ma mai misc. 
   Brrr, mi s-a acrit de albul asta orbitor. M-am saturat de zapada asta care se lipeste de cizme si care-mi intra in skateri. M-am saturat de camera asta a mea mare si goala care nu se incalzeste nici cu milioane de calorifere si sobe de teracota. Ahhh, ce m-am saturat de tine, iarnoo…
  Mi-e dor de soarele ala rotund si galben. Mi-e dor de copacii aia verzi si batrani de la mine de pe strada. Chiar si de broboanele de transpiratie de pe buza superioara mi-e dor. Alea oricum nu put. :D. ce n-ai inteles? Mi-e dor de vara, ba!
 Mi-e atat de dor de caldura.. ma uit cu jind la tricouri si pantaloni scurti. Ma uit cu jind in sufletul meu inghetat si-mi dau seama ca mi-e dor de iubire. Iubirea de-o vara, copilareasca, care se termina intotdeauna, dar care iti lasa amintiri deosebite.
Chiar, mi-e dor de iubirile mele varatice. De ochii lui verzi ca de pisica si de bratele lui puternice care ma incalzeau si mai tare. De vocea lui calda si de accentual lui din vestul tarii, sa zicem. Mi-e dor de iarna dintre veri si de primavara in care asteptam sa-l revad din nou. Aahh, pisicule! 
      Mi-e dor sa iubesc nebuneste si sa ascult cantece de vara.
    Fiecare vara mi-a adus alti prieteni, dar acelasi baiat pe care sa-mi tiparesc amintirea. Fiecare vara mi-a adus un strop de maturitate, dar o mie de ganduri copilaresti, un million de zambete.
   Hai Varo, come back and hug me!
                                       Pentru ca mi-e frig si dor de vara.

2 comentarii:

  1. roxi roxi toate la timpul lor oricat de nerabdatori am fi noi. bucurate de iarna, are si ea farmecul ei prietenesc, iubitor daca se lipeste frigul de tine. cum spui tu: "zambeste-i nu doare!"

    RăspundețiȘtergere
  2. cat mi`e de dor si mie de vara..dar si vara de multe ori te dezamageste..vara trecuta..de exemplu..deci bucura`te..oricand poate fi bine..depinde cum iti faci tu anotimpul..pt mine o bucata din iarna a fost mai mult ca vara...pana a plecat...si m`am inzapezit:|deci zambeste..poate fi mai rau:|

    RăspundețiȘtergere