luni, 14 februarie 2011

happy vasilica's day

         
Nu se poate zi de sarbatoare fara ca eu sa-mi bag nasul si saa despic firu-n patru. Asa ca, azi vom vorbi despre Valentine’s day, doar ca eu il voi boteza pe Valentin si-i voi pune numele Vasile. Patriotic, nu? Daca tot am imprumutat conceptul de la americani, macar sa-l personalizam putintel.
    m-am trezit de dimineata cu o mare inimioara in creier. Nu c-as fi indragostita sau chestii de genu, ci pentru ca mi-a fost impus acest lucru. Daca toata lumea iubeste azi, eu de ce sa fiu mai fraiera.
 Bai omule, deci in inima mea e asa un amalgam  de sentimente incat cred ca-s nebuna.
Tot azi, la un moment dat a inceput sa cante la radio Taxi- “ te iubesc” sau sper ca asa se cheama melodia. Melodia aia in care unu se screme pana-i ies ochii din orbite sa spuna un amarat de “te iubesc”. Frumoasa melodia. Chiar ma gandeam eu asa: oare asa ma scremeam si eu cand trebuia sa spun te iubesc? In fine, cum am zis…frumoasa tare “pesa”.
Asa. Si mi s-a facut piele gaina, mi-am pierdut privirea-n spatiu, am inceput sa am remuscari, pareri de rau. Ca puii mei, eu ratez fiecare craciun, fiecare revelion, fiecare valentine’s day. Iubirile mele au fost pe langa, total.
 Ochii mi se inecau in lacrimi de melancolie, pana a intrat EL. Si cand a intrat EL,era sa cad jos. Nu-l vazusem de o caruta de timp si tocmai azi s-a trezit si tampitu’ sa apara. Mna, mi-am inghitit o lacrima, ca sa par serioasa, inabordabila si de nepatruns si am facut pana la urma fata situatiei. De fapt, nu am vorbit deloc cu el, desi statea langa mine. Noroc ca erau altii care faceau conversatie.
  Asa, mai trec cateva ore, se trezeste EL  Doi. Tot dupa o groaza de timp. La asta am avut palpitatii mai mari si, oricat am incercat sa-mi pun din nou masca de indiferenta pe fata, tot am schitat un zambet. Cum sa nu-i zambesti prostului, totusi?
 Asa, mai trec cateva ore si-mi trimite EL Trei mesaj.: “la multi ani. Ar fi fost frumos sa fii langa mine.” Mesaj sters, pumni in birou, buze muscate.
  Asa, mai trec cateva ore, Roxana voasta merge sa bea un 50 ca sa-si inece amarul si de maine se apuca de invatat pentru BAC.
  V-am zis ca nu stiu ce-i cu mine, nu? Adica, sa ne intelegem, eu nu iubesc pe nimeni, n-am eu treaba. Doar ca sunt niste personae care-ti provoaca batai de inima cand apar prin preajma si n-ai cum sa controlezi. Ca doar nu-s de gheata, ce mama dracu’?
Ma astept ca pana diseara sa apara si EL Patru si EL Cinci pana la EL Jdemii. Oricum, toti apar azi, de maine iar dispar din peisaj si eu iar ma uit chioras la una care se agita ca i-a venit “amore mio”. N-am eu treaba, is fata mare ma descurc.

     Asa-i ca n-ai inteles nimic din post-ul asta? Pai si ce sa intelegi, ca nu-i nimic. Ca sa nu par falsa, zic si eu ca mi-as dori sa am pe cineva langa mine azi, sa-i zic un “te iubesc” mai special. Desi nu sunt de acord cu dulcegarii de genul doar pentru ca e azi ce e, ar fi frumos. Doar sa ma tina in brate si… hai, hai, intram in romantisme. Imi cer scuze indragostitilor daca am vorbit urat de ziua voastra. Sunt invidioasa, sa stiti. Hai “XOXO” si la baut. 

3 comentarii:

  1. esti cu capu!!vbeam adineauri cu cineva sa facem ceva anti "sarbatori:tampite!!huaaa...uratii drecu care sarbatoresc astfel de tampenii...lumea moare de foame si astia arata la stiri cum dobitocii...isi cumpara chiloti comestibili:))

    fain nu???/:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "amore mio":)) bun bun..sunt perfect sigura ca esti genul de fata vesnic indragostita de ideea de a fi indragostita, desi nu arati prea des.

    RăspundețiȘtergere
  3. "eu nu iubesc pe nimeni" that kinda hurt! Roxanel, te rog, nu fi invidioasa de Vasilica's day...vin Dragobetele, atunci ce o sa faci?:)) si lasa, ca o sa vina si la tine Fat-Frumos pe un skate inaripat si-o sa va cumparati si voi chilotei comestibili, o sa vezi:)) [indeed, faza cu "amore mio" e prea tare:)) ]

    RăspundețiȘtergere