duminică, 6 februarie 2011

defecte si doar atat.


Am mai spus candva, intr-un post indepartat ca lumea din ziua de astazi se ghideaza dupa sabloane. Isi deseneaza in mintile lor incapabile niste “modele” si incearca sa faca “pe dracu-n patru” numai sa dobandeasca acea perfectiune falsa pe care si-au creat-o.
Totusi, cred, adica sper ca toti acesti oameni au in mintea lor un coltisor numit subconstient si ca sunt in stare sa-si dea seama ca perfectiunea nu exista.
Cand am inceput sa tastez primul cuvant din “jurnalul nunei societati obscure” am spus ca nu voi scrie despre mine, ci voi scrie despre oamenii din jurul meu, despre obscuritatea lumii in care traiesc. Dar, nu pot sa fac acest lucru, pentru ca si eu fac parte din jocul acestei lumi. Eu sunt deasemenea, un personaj din scenariul Pamantului.
Ce sunt eu? Sunt un om cu putine calitati dar foarte multe defecte. Sau poate sunt eu mult prea modesta.
Sunt cea mai incapatanata fiinta de pe Glob, dar in acelasi timp stiu sa cedez cand vad ca lucrurile nu cedeaza in favoarea mea doar pentru ca sustin eu ca laptele e negru.
Sunt atat de orgolioasa incat daca m-ai ranit, poti sa si mori in fata mea ca nu-mi pasa. Totusi, m-ai ranit si eu tot sunt langa tine? Stai linistit, razbunarea e dulce si, oricand voi avea ocazia sa ti-o platesc, sa fac sa te doara, sa-ti amintesc ca m-ai umilit, o voi face.
Sunt atat de egoista incat mi-as aduna toata iubirea si atentia persoanelor dragi numai pentru mine.
Sunt atat de dezordonata incat reusesc performata de a-mi face ordine in dezordine. Voi gasi mult mai usor tricoul ala mic si gri cand dulapul este scos afara, pe podea, decat daca va trebui sa caut intr-un teanc de tricouri asezate dupa marime si culoare. Come on, it’s not funny.
Sunt prietenoasa si te descos pana imi spui si cand ai fost pe wc ultima oara. Iar daca mi se pune pata pe tine, sunt intr-atat de rautacioasa incat voi tipa in gura mare cand te-ai c***t si cum ai facut-o numai sa te fac sa te simti prost.
Mi-am dat seama ca pot fi o actrita desavarsita intrucat nu-mi zvacneste niciun muschi facial cand mint. Mint cu atata nerusinare incat cred si eu ce zic.
Nu sunt frumoasa si nici super-inteligenta dar sunt foarte pretentioasa. Pe mine nu ma intereseaza ca baiatul cu care sunt sa stie sa bata cuie sau sa schimbe becuri. Nu am nevoie si oricum, stiu sa fac asta.
Esti destul de inteligent incat sa ma faci sa solicit pe ascuns Google Translate? Esti destul de amuzant incat sa ma faci sa rad pana cad pe jos? Esti destul de barbat incat sa nu-mi fie frica sa umblu printe cocalari furiosi cu tine? Atunci ai castigat teren mult in fata celorlalti.
Nu-mi cere sa-ti spun ca te iubesc. Nu o voi face. Asteapta si “te iubesc-ul” pe care-l astepti va veni in momentele cele mai neobisnuite.
Si, fii om cu mine ca sa nu-mi arat toate defectele mentionate mai sus.

2 comentarii:

  1. buna roxi. ia uite ce geniu e in scrisul tau. tin sa mentionez ca am citit toate postarile tale si nu doar eu. ne place, ne placi TU spirit viu printre morti obsceni si indoctrinati. te pup, o colega de breasla, draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa dea Nenea sa fim colege de breasla si sa ne fie bine. m-a binedispus comentariul tau intr-atat incat mi-a dat sperante. multumesc.

    RăspundețiȘtergere