joi, 24 martie 2011

Frumusete sau creier?


Acest post este urmarea unei discutii pe care am avut-o astazi cu cineva. Frumusete sau creier, cam asta a fost subiectul. Tipul se saturase vezi-Doamne de superficialitate si cauta profunzime, sentimente, stari, alea alea.
Sa fie oare adevarat? Oare chiar mai exista oameni care sa desfaca ambalajul pentru a degusta savoarea produsului?
Dupa mine, totul e superficial. Totul e plastic si de unica folosinta. Pentru ca asta e mentalitatea, asta e societatea obscura in care traim. Pentru ca aspectul fizic este cel ce va castiga intotdeauna lupta. Daca esti urat, stai acasa, oricum nu te baga nimeni in seama.
Toata lumea vrea tzatze, cur, bot si gauri. Ma refer aici la regnul masculin. Da baietel, pe tine nu te intereseaza daca eu sunt in stare sa scot o vorba, daca sunt in stare sa mentin aprins un subiect. Pe tine te intereseaza daca am tzatze, daca imi misc frumos coapsele cand trec pe langa masculi feroce si daca stiu sa-mi flutur genele ca sa obtin un suc.
Nu te intereseaza daca sunt in stare sa  iubesc, sa aprind de fiecare data o scanteie in sufletul tau, te intereseaza daca sunt “buna” si daca reusesc sa-ti aprind altceva…
Ma laudam candva cu niste note, cu niste proiecte la care participam. Eram foarte mandra si spuneam lucurile nu pentru a ma lauda, ci pentru ca asta sunt, asta vreau sa fiu. Si v-ati uitat la mine ca boii-n ciorba. Nici nu cred ca ati inteles ce vroiam sa zic, erati prea ocupati sa vedeti daca mi-au mai crescut tzatzele.  (!!!!)
Nu ma refer doar la relatia baiat-fata. Ma refer la relatia societate-indivizii care o formeaza. Te miri ca prostu’ ca vine sfarsitul lumii si tremuri ca varga. Asa-ti trebuie, ca tu n-ai stiut sa-ti conservi inteligenta, spiritul social si respectul fata de tine insuti, in primul rand, apoi fata de cei din jurul tau. Ocupatia ta principala a fost sa-ti alimentezi hormonii si retina.
Nu spun ca frumusetea nu conteaza. Intr-adevar, ea este cartea noastra de vizita. Dar cel care e mai putin inzestrat ce face? Se inchide in casa? Isi face operatii estetice? Se sinucide?
Pentru mine personal, frumusetea conteaza, da. Dar nu frumusetea fizica ci dragalasenia, “acel ceva” pe care-l detine fiecare  in raport cu numarul neuronilor si bineinteles a sinapselor. Ce sa fac eu cu tine daca esti inalt, bine facut, brunet, ochi albastri si un zambet marca Colgate daca esti mai prost decat sistemul educatiei romane? Sa te pun in vitrina? Sa ma uit la tine si sa-ti fac cu mana? Pana si pe tine se va depune praful. Si asa de lene imi va fi sa curat un prost ca tine incat vei avea panze de paianjen pana la urma.
Atractia fizica exista intotdeauna. Voi fi atrasa la inceput de tine, poate voi desena niste scheme sau ma rog, fantezii si atat! Ca de obicei, dupa ce-mi hranesc orgoliul, atractia dispare si asta mai ales daca esti tampit.
   Poate de asta am pierdut de fiecare data, ca am cautat lucruri ce nu aveau cum sa-mi fie oferite. Am cautat respect, inteligenta, o minte “smechera” si m-am ales cu deziluzii si nervi.
Dar tu? Ala care ai avut tot timpul numai cur, tzatze, buze, gene si care acum cauti stabilitate si intelegere, crezi ca te mai crede cineva?
 Atat!
                  
                                                Frumusete sau creier?

2 comentarii:

  1. asta e pentru domnii gigoloi
    "Ce sa fac eu cu tine daca esti inalt, bine facut, brunet, ochi albastri si un zambet marca Colgate daca esti mai prost decat sistemul educatiei romane? Sa te pun in vitrina? Sa ma uit la tine si sa-ti fac cu mana? Pana si pe tine se va depune praful. Si asa de lene imi va fi sa curat un prost ca tine incat vei avea panze de paianjen pana la urma."
    lucru acesta este cert si extrem de adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, si sa raspund la intrebare, prefer o combinatie intre frumusete si creier, un fel de echilibru. totusi roxi sa nu fiim chiar atat de categorice :p

    RăspundețiȘtergere