marți, 8 martie 2011

sunt femeie si-mi permit!

sunt femeie si-mi permit sa zambesc in fiecare zi!
sunt femeie si-mi permit sa ies nemachiata din casa sau sa-mi pictez pleoapele cu cea mai mare migala!
sunt femeie si-mi permit sa-mi iubesc pisica si cainele!
sunt femeie si-mi permit sa-mi flutur genele in fata ta!
sunt femeie si-mi permit sa fac misto de barbatii care merita!
sunt femeie si-mi permit sa te iubesc cu absolut toate celulele fiintei mele!
sunt femeie si-mi permit sa nu-ti raspund la telefon!
sunt femeie si-mi permit sa aleg barbatul de langa mine!
sunt femeie si-mi permit sa fac glume proaste cateodata!
sunt femeie si-mi permit sa ascund parti din trupul si personalitatea mea, tocmai pentru a te lasa pe tine sa le descoperi!
sunt femeie si-mi permit sa tratez cu indiferenta tradarile!
sunt femeie si-mi permit sa te sufoc cu saruturi si imbratisari!
sunt femeie si-mi permit sa ma joc cu mana in parul tau!
sunt femeie si-mi permit sa imi irit fata de la barba ta, dar in acelasi timp sa-i ador atingerea pe piele!
sunt femeie si-mi permit sa port unghii lungi pe care sa le rod la nervi [old woman:)) ]
sunt femeie si-mi permit sa te visez!
sunt femeie si-mi permit sa fiu femeie!
tu ce-ti permiti?

7 comentarii:

  1. Pinzariu Ana Maria8 martie 2011 la 05:30

    Ai omis ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt femeie si-mi permit sa iubesc alte femei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pinzariu Ana Maria8 martie 2011 la 05:42

    =))
    e ok acuma:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt femeie si imi permit sa iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa mori ar trebui sa-ti permiti cat mai mult! Ti-ai luat-o in cap cu femeia mati.

    RăspundețiȘtergere
  6. esti barbat si-ti permiti sa vorbesti de mama!
    asta daca nu cumva ai omis niste virgule sau litere ca sa nu ma iau degeaba de tine, intelegand gresit comentariul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. analfabetii se simt raniti cand spui ca iti permiti...ar trebui sa mai ia cartea de gramatica in mana,apoi sa comenteze.Zic si eu,nu`ti place da`i X sus in dreapta si atat.Pup Roxy meu.
    BLondish te iubeste

    RăspundețiȘtergere