marți, 10 august 2010

UN ULTIM RAVAS, IUBITE...

 Te-am visat azi-noapte. Erai fericit. Zambeai si ma iubeai din priviri. De fapt, eram doi fericiti: tu si eu. Ce mai faci tu puiul meu? Esti fericit?
Ce mult mi-as dori sa ma suni si sa-mi spui ca totul e bine, ca avem voie si dreptul sa fim fericiti. Ce mult mi-as dori ca lumea, societatea si Dumnezeu sa ne dea voie sa ne iubim. Nu ne da voie. Eu nu am dreptul sa te iubesc, sa te privesc, nici macar sa ma gandesc la tine nu am voie. Dar o fac. Stii de ce? Pentru ca tot ceea ce a fost intre noi, a fost special. Tu mi-ai deschis portile catre iubire. A fost un gest frumos. Poate cel mai frumos gest pe care il poate face cineva pentru un seaman de-al sau : sa-i dea voie sa-l iubeasca.
Doamne si cat de mult te-am iubit. Doamne si cat de mult te iubesc...cat te voi mai iubi...
Cine este vinovat pentru toate ce ni se intampla? Eu sau tu? Oare pot da eu timpul inapoi? Sa te las sa ma iubesti asa cum numai tu stiai sa o faci la timpul potrivit? Am pierdut pentru ca am fost orgolioasa, mandra...am mintit ca nu te iubesc iar acum am ramas fara tine.
Au fost atatea clipe petrecute impreuna..clipe ce au format ani. Stii cati ani au trecut? Foarte multi. O intreaga copilarie...o intreaga adolescenta..au trecut toti. Daca nu ar fi trecut atat de repede mi-as fi dat seama ca trebuie sa lupt pentru tine si poate acum lumea nu mi te-ar mai fi interzis. E tardiv...
Iubite, acesta este ultimul ravas ce ti-l las. De azi voi merge mai departe. Voi iubi din nou, ma voi lasa iubita si mai ales, voi invata sa lupt. Nu mai vreau sa pierd nimic din viata mea. Voi incerca sa fiu fericita fara tine.
Sa fii fericit iubite, ai grija de ceea ce ti-a dat Dumnezeu in grija intr-un timp atat de scurt. Ai grija de minunea din viata ta si nu o lasa sa sufere din cauza celor mari. Minunea ta merita ca cel care i-a dat viata sa-i aduca lumea la picioare....iar tu meriti sa fii fericit macar pentru ea.
Gata cu privirile triste cand ne intalnim, gata cu amintiri derulate in fata ochilor cand privim unul la altul, gata cu nostalgiile. Astazi imi iau ramas-bun de la tine!
Pastreaza cu drag amintirea mea in sufletul tau, pastreaza un loc special in inima ta. Drumurile noastre au cazut.
                                                       Cu drag, cineva care stiu sigur ca va face parte din vise si amintiri speciale si de neuitat.
                                        Roxana Ursz.

2 comentarii:

  1. Uf.
    Asa de bine inteleg postul asta ..:)
    Nu prea e loc de comentarii.
    Imi place !

    Imi suna .. cunoscut 8-| .

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce n-as da sa nu existe post-ul asta. :(

    RăspundețiȘtergere