joi, 5 august 2010

"ERAM TRIST CA NU AM PANTOFI, DAR AM INTALNIT UN OM CARE NU AVEA PICIOARE."

   Fericirea! Stii tu oare omule ce inseamna fericirea? Auzim peste tot pe unde ne duc pasii acest cuvant. Acesta este de fapt telul omenirii. Fiecare dintre noi s-a nascut, a crescut si a trait cautandu-si ceea ce el a numit "fericirea".
   Bineinteles ca fiecare om are fericirea-i proprie. Ce face pe unul fericit il darama pe altul. Ne bucuram ca am reusit sa intram la facultatea pe care ne-o doream? Ne-am gandit oare ca poate chiar langa noi statea cel caruia i-am luat locul pe lista adimisilor?
Cand suntem fericiti, in jurul nostru se asterne intunericul, lumina fiind concentrata doar asupra noastra. Suntem mandri, fericiti, urlam, tipam de bucurie, dar nu ne-am intors niciodata cu fata catre oamenii din jurul nostru. Oare cati dintre ei sunt fericiti pentru reusita noastra?
Poate ca era cineva langa tine caruia tu i-ai luat sperantele prin fericirea ta. Poate succesul dobandit ii era destinat ei. Poate ca a si plans langa tine, iar tu te simteai magulit ca plange pentru cat de bine-i pare de realizarile tale...
Suferinta? E aceasi chestie,doar pe invers. ":))"
       "Eram trist ca nu am pantofi, dar am intalnit un om care nu avea picioare."
E trist sa recunosc ca fericirea si suferinta sunt direct proportionale cu banii. Din nou repet: De ce te plangi, omule? Care este telul tau in viata? Nu sa fii fericit? Atunci multumeste-te cu ce ai, fii fericit pentru fiecare dimineata in care te trezesti viu.
    Fii fericit pentru fiecare ciripit pe care il auzi, pentru fiecare raza de soare ce reuseste sa-ti intre in casa dimineata printre perdelele trase.
   Fii fericit pentru lucrurile marunte. Ele alcatuiesc lucrurile mari. Nu astepta bogatii, nu te lupta pentru efemer, ci lupta sa treci de limita. De fapt,lupta sa intelegi si sa vezi lucrurile marete din cele care par a fi lipsite de sens.
   Esti trist pentru ca nu ai pantofi? Atunci gandeste-te dragul meu cum se simte cel care nu are picioare.
De ce nu-ti dai seama ca pe lumea asta sunt atatia oameni distrusi, fara speranta la mai bine? Nu vrei sa vezi cat de fericit esti tu, cat de bogat si cat viitor ai inaintea prezentului tau fata de acei oameni.
    Poate ca omul care nu are picioare a vazut un alt om cersind viata. Cum ar fi ca tu, de exemplu, sa nu ai picioare, sa plangi,sa te vaiti ca nu ai sansa la o viata normala si sa vezi un om nimicit intr-un accident de masina, urland, cerand inca putine clipe de viata ca sa-si poata lua ramas bun de la familia lui?
   Nu te-ai putea considera tu in cazul acesta un om fericit?  Ba da. Stiu sigur. Hai,recunoaste!

6 comentarii:

  1. Da. Sper sa iasa ceva bun din asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place :P !
    Ai ceva de spus si se vede ca nu scrii doar asa,ca sa fie scris.
    Eu?Papusa de bani gata? :)) Pai asta ar fi insemnat sa fiu 90-60-90, cu mers impecabil si masina la scara ;)) Si eu nu sunt si nu vreau sa ajung asa :P
    Ok,poate ca nu ne vom mai uita urat una la alta pe strada.Vorba aia,de-acum suntem "blogger-ite" :))

    Merici "fata" si bafta in continuare! Mi-ai lasat o impresie placuta si sunt usor surprinsa.Cred ca intelegi de ce. :)
    Tine-te de ceea ce faci,ca o faci bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos. Si eu sunt surprinsa ca am depasit etapa "privirilor urate" :)) In sfarsit!

    RăspundețiȘtergere