joi, 12 august 2010

EU NU VREAU ASA...

Vorbesc din nou cu tine, omul meu drag. Vrei, rogu-te sa-mi explici si mie ce inseamna omul perfect, societatea perfecta, lumea perfecta?
Vrei, rogu-te sa-mi explici de ce toata lumea se ia dupa sabloane? Dupa acele tipare care sunt atat de imperfecte, contrar parerii celorlalti? Ia trage o privire prin jur si zi-mi ce vezi.
Eu vad doar oameni care se copie unul pe celalalt, nu din respect pentru persoana respectiva, nu din dorinta de a-si arata loialitatea, desi ma indoiesc ca aceasta ar fi solutia potrivita...ci doar din orgoliu, din ignoranta, din principii eronate.
Eu nu vreau sa fiu ca ceilalti.
Eu nu vreau sa fiu o papusa insensibila cu silicon in loc de creier si gloss roz bombon in loc de buze.
Eu nu vreau sa ma trezesc dimineata si sa-mi pipai sanii sa vad daca nu s-au spart peste noapte.:))
Eu nu vreau sa-mi curga balele cand ma uit la vreo bucata de ciocolata si sa-mi inghit insa frunza de salata.
Eu nu vreau sa port tocuri de 30 de cm si sa-mi rup capul dupa doi pasi.
Eu nu vreau sa-mi arat fundu' de sub o fusta care mai degraba seamana cu o batista.
Eu nu vreau sa umblu cu barbati de 40 de ani care au insa un BMW negru si un milion de euro in cont.
Eu nu vreau sa ma f*t cu un "Don Juan" doar pentru ca celelalte 150 de fete au facut-o.
Eu nu vreau sa am prietene care chitzaie, isi flutura genele ca pe steagul pacii si isi  piaptana capita la fiecare 5 minute.
Eu vreau sa fiu EU!
Vreau sa-mi tuguiesc buzele mele proprii si personale, cu buza de sus mult mai subtire decat cealalalta, nu cu buzele umflate de colagen.
Vreau ca dimineata sa ma trezesc cu sanii mei mici, fara sa-i pipai, stiu ca ei vor fi acolo tot timpul, iar daca pleaca in drumetii oricum nu se vede diferenta;) :))
Vreau sa-mi mananc felia de pizza in liniste, cu sucul "cu bulbuci" langa mine fara sa fug repede sa ma cantaresc sa vad daca am mai pus vreo 5 g in plus.
Vreau sa ma simt bine cu picioarele mele subiri, cu fundul meu mult prea mare in comparatie cu picioarele, sa ma simt in largul meu cand port adidasi si jeansi si sa ma simt importanta, inalta si frumoasa cand port tocuri. (odata la 3 luni maxim!)
Vreau sa umblu cu un baiat, nu cu un barbat si nu am sa o fac niciodata cu un "Don Juan" doar pentru ca nisite idioate mai frumoase, mai populare si mai proaste ca mine au facut-o. :))
Vreau prietene naturale langa mine, care se aseaza pe bordura fara sa se teama ca-si murdaresc chilotii (pardon, pantalonii scurti) albi. Vreau prietene care nu isi flutura genele, ci care-si flutura spancenele! :))(gluma)
Acu' vorbesc din nou cu tine, omule. Pot sa fac ceea ce-mi doresc? Pot oare eu sa ma simt bine in tara mea, intre prietenii mei, in societatea asta obscura careia imi vine sa-i frec vreo doua bate peste cap ca sa-si revina? 
Pot sa fiu eu, Roxana Ursz fara sa-mi fie frica sa aud vreo injuratura, vreo chitaiala si plescaituri a dezabrobare in spatele meu?
Daca voi reusi candva sa fac ceea ce-mi doresc sa fac fara sa imit pe cineva doar ca sa dau bine, jur ca-mi voi iubi tara din nou!

3 comentarii:

  1. Felicitari, ai niste post-uri tare "cu cap", bine puse la punct si care reflecta intru totu realitatea. Bravo! :)
    Ai un blog award din partea mea! Check my blog to get it!
    XOXO, Mademoiselle.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intreb daca mai poti jura ca iti vei iubi tara din nou cand vezi ca mai mult de jumatate dintre romani folosesc cand un englezism(pana si bunica'mea stie ce inseamna "full") cand un pricopsit cuvant de'a lui Eminescu(citeste'l mai atent si nu o sa mai vrei sa te dai cu capul de pereti cand vei auzi numele lui si toate celelalte derivate).

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e asta problema, pur si simplu sunt si eu "full" de Eminescu! nu ca nu-mmi place, pur si simplu a fost mult prea prezent in toti anii astia de liceu :)
    intre timp, mi-am dat seama ca nu-mi voi putea iubi tara din nou nici macar daca ar fi perfecta, sunt mult prea dezamagita de tot ce inseamna Romania in ultimul timp! asta e :)

    RăspundețiȘtergere