vineri, 15 aprilie 2011

Buna ziua, ma numesc Ursz Roxana si sunt dependenta!


Sunt dependenta de diminetile in care am voie si pot sa ma trezesc tarziu.
Sunt dependenta de parul meu  proaspat spalat care miroase atat de bine.
Sunt dependenta de rujul meu rosu care nu se ia si care persista.
Sunt dependenta de tigara de dimineata si de cea care cica ma calmeaza.
Sunt dependenta de privirea ta patrunzatoare care-mi descopera si cele mai neinsemnate ganduri.
Sunt dependenta de zambetul tau care nu vrea sa-mi lase noptile linistite.
Sunt dependenta de amintirea ta si de tine.
Mai sunt dependenta de urmatoarele:
-          3in1 si ciocolata calda;
-          sarmale;
-          varza cu carne;
-          baladele noi pe care le ascult pana la epuizare si carora, dupa un timp, nu mai suport sa le aud nici macar primele acorduri;
-          sunetul de saxofon si vioara;
-          diminetile insorite;
-          starea de bine;
-          prieteni;
-          copiii altora;
-          ochii persoanelor pe care nu le cunosc inca;
-          vise si aspiratii;
-          MAMA;

Sunt dependenta de principiile mele, de planurile mele in legatura cu viitorul meu. Sunt dependenta de gandul ca voi avea o cariera si voi fi INdependenta.
Sunt dependenta de glumele mele proaste care ma fac sa ma simt atat de bine. De oamenii care zambesc si care nu ma fac sa ma simt inferioara.
Sunt dependenta de sunetul iubirii.


Sunt dependenta, dar NU ma las!

4 comentarii:

  1. Foarte frumos spus, ca tot timpul de altfel. Ma regasesc si eu in unele chestisoare. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat ca dependenta provoaca dependenta?Important e ca esti independenta in gandire,in simtiri si in atitudine! Nu te lasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua.. ma numesc lucian .. si sunt clean de doua saptamani :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt dependenta de iubirea asta a naTURII SI A oamenilor straini sau apropiati. sunt dependenta de aer si apa, sunt dependenta de terra. Si dependenta de recunostiinta pentru darului suprem oferitumil-ar de parintii mei dragi si numitus-a: VIATA!

    RăspundețiȘtergere