joi, 23 decembrie 2010

e vorba de spirit.

 A mai trecut un an. E din nou Craciun. Trece timpul asta ca nebunu', eu nici nu am apucat sa ma dezmeticesc bine de la Craciunul trecut. Iata din nou, aceasi data, acelasi spirit de sarbatoare, aceleasi miresme , acelasi tot.
Ce inseamna Craciunul pentru mine? E un prilej de a plange, de aceea nici macar nu ma gandesc prea mult la asta. Nu-mi place sa plang. E al treilea an in care nu-mi fac bradut de sarbatori pentru a nu-mi aminti ca sunt singura. E al treilea an in care nu gasesc nimic sub brad. E al treilea an in care draga mea nu e langa mine. La mine in casa s-a plans de sarbatori de cand ma stiu. Plangea mama, eu plangeam de plansul ei, dar macar aveam companie. Si eram impreuna.
M-am gandit totusi sa ma duc sa caut niste instalatii si sa mi le agat pe undeva, pe perdele, pe usa, pe cap, daca stau fain. M-am mai gandit sa pun niste globuri pe ficus sau pe maru' lu' Adam. M-am mai gandit sa-mi inchid telefonul ca sa nu mai primesc mesaje de Craciun. M-am mai gandit ca anul asta sa nu-mi mai pun patura pe usa si sa primesc si eu un colindator maxim doi. Anu' asta am sa le dau cate 1 leu :D si sper sa nu apuce prea multi sa vina la mine pana plec de acasa. Totusi. :))
M-am mai gandit ca anul asta sa mai stau pe acasa de Craciun. Sa-mi cumpar o sticla de " Cola" si sa ma uit la un film cu instalatia aprinsa. Poate am sa ma joc si cu globurile de pe ficus. Asta daca reusesc sa agat cateva fara sa cada frunzele.
M-am mai gandit ca poate anul asta Mosu' o sa-mi aduca pe cineva special langa mine. De fapt, vine EL singur, fara sa fie meritul mosului. Asa sper. Anul asta nu ratez nicio sansa. [ EL] :x
Aaa, ma duc si cu colinda. Ha HA. Sa vezi ce am sa zbier. Si-asa e ultimul an si, desi ne primeste numa' profu' de religie, ma duc. N-are nimic. Sper sa nu intru prea tare in atmosfera colindului si sa-i crap timpanele popii, plus vecinilor. Mi s-a ingrosat vocea in ultimul an, cred ca din cauza ca am "crescut". Cand cant, e ca si cum Rudolph, renul mosului tocmai si-a calcat pe coaie:))) AU!
Ce mai fac de Craciun? Sper sa apuc si eu sa mananc cateva sarmale fara sa ma apuce iar vomitatul. Am de ceva timp o problema de sanatate care implica procesul boratului de fiecare data cand mananc altceva inafara de ciocolata. Seman cu o stafie. Bu Hu Hu!


In fine, Craciun Fericit!


E cel mai sec post al meu. Stiu asta. De fiecare data am scris ce am simtit. De data asta simt prea multe. Sunt prea multe de zis, de aceea nu m-am chinuit prea tare sa impodobesc frazele cu metafore. Hai, Merry Christmas. Ho Ho Ho. :|

2 comentarii:

  1. tu inca o duci bine...spre deosebire de mine...:|:((tb fata:(
    Blondish;))sa fim in spiritul pitziponcelelor:))

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fie bine >:D< roata se intoarce de fiecare data. tocmai mi-am dat seama de asta.

    RăspundețiȘtergere