joi, 15 decembrie 2011

un gand fara titlu

Iti multumesc ca ai venit si ca te-ai asezat la masa mea. Iti multumesc ca mi-ai intins mana barbateste, ca mi-ai strans-o fara sa te gandesti ca sunt femeie, fara sa incerci sa-mi diminuezi stransoarea. Iti multumesc ca vorbesti cu mine fara sa pleci privirea. Desi poate acel licar din albastrul irisului tau imi da senzatia de neputinta, de incatusare...iti multumesc.
Iti multumesc ca-ti permiti sa ma injuri si sa-mi spui cand gresesc. 
De ce multumiri pentru injuraturi?
Pentru ca nu vreau sa te porti cu manusi cu mine doar pentru ca sunt fata. Nu vreau sa-mi respecti feminitatea, vreau sa-mi respecti natura umana. Nu vreau sa ma consideri mai sensibila, mai defavorizata, mai dezavanatajata doar pentru faptul ca sunt femeie.
Vreau sa te comporti cu mine ca de la egal la egal. Vreau sa-mi povestesti meciul de aseara, chiar daca eu in feminitatea mea ma gandesc la "Armando" din nu stiu ce cacat de telenovela. Nu vreau sa sari cu bricheta cand imi aprind o tigara, vreau sa ma lasi pe mine sa caut in disperare un foc, ca mai apoi sa sorb cu mai mult nesat din fumul inselator, dar atat de dulce cand sunt cu tine.
Sa nu ma intrebi niciodata ce am, ghiceste sau lasa-ma! Lasa-ma sa tac, lasa-ma sa vorbesc pana mi se usuca gura, lasa-ma sa urlu cand imi vine si mai ales, lasa-ma sa alerg prin ploaie!
Dar totusi, nu te lasa intimidat de presupusa-mi gena masculina. Chiar daca gesturile mele tind sa faca parte mai mult din categoria ta, decat sa aiba radacini in gingasia femninina, nu uita ca astept oricand o imbratisare. Imbraca-ma in tacere. Nu-mi cauta stele, cauta-mi mana..Nu-mi adu luna la picioare, adu-mi sperante!

3 comentarii:

  1. ghicelule, ai cam uitat de blog ! :-w
    btw . Te am la blogroll.Deci ..:-w trebuie sa scrii !
    louana.zice.ro !

    >:D< te astept cu noi ganduri ! :*

    RăspundețiȘtergere